ACO láká mládež ke studiu technických oborů

Rodinný den ACO Industries se uskuteční v sobotu 18. června v areálu společnosti ACO v Přibyslavi, pořadatelé připravili celodenní program.

uniweb weby

Technické vzdělání je mezi zaměstnavateli žádané, avšak jeho popularita u mládeže volící si svou budoucnost je nevalná. To se chystá změnit společnost ACO Industries z Přibyslavi. Vzdělávání v technických oborech chce představit jako základ perspektivní kariéry prostřednictvím informačních kanálů, které oslovují mladou populaci nejlépe: ACO proto zahájí spolupráci s youtubery.
Přes veškeré snahy státu počet studentů a učňů v technických oborech stagnuje. Už vloni během dne otevřených dveří pozvala společnost ACO Industries ředitele okolních škol, aby zjistila, jak lépe navázat vztah k mladým lidem. Jako klíčové se ukazuje využití sociálních sítí a internetového videa.

/uws_images/firmy/083199/clanky/aco-laka-mladez-ke-studiu-technickych-oboru/000001_h.jpg
Youtubeři mají na mládež výrazný vliv. Proto firma ACO Industries oslovila tři mladé youtubery: Denise Kubíka, Vláďu a Gabrielu Heclovou. Youtubeři mají mladým lidem vysvětlit, jak důležité je dobře si vybrat obor studia a že technické obory a řemeslo mají zlaté dno.
Kromě ACO Industries působí v České republice řada úspěšných firem, které mladým lidem nabízejí perspektivní zaměstnání s dobrým platem a rovnováhou mezi prací a volným časem. Videa youtuberů jsou zároveň pozvánkou na Rodinný den ACO Industries, který se uskuteční už v sobotu 18. června od 9.00 do 15.00. V průběhu Rodinného dne se děti budou moci setkat s youtubery osobně a také si užít další bohatý program včetně malování na obličej pro děti. Youtubeři budou také během akce vysílat živě na Snapchatu a o akci natočí i tzv. aftervideo.
Rodiče budou moci nahlédnout do výrobních hal podniku a zúčastnit se zajímavého programu, jehož součástí budou například vystoupení Beatles Revival skupiny Pangea, zaměstnaneckých kapel, divadla na chůdách, vozidla Kaipan, traktoriáda, kosmetika pro ženy či slavnostní odhalení sochy z dílny havlíčkobrodského sochaře Radomíra Dvořáka. Přímo v tovární hale pak návštěvníci uvidí na jedenácti interaktivních stanovištích, jak v ACO vznikají špičkové výrobky vyvážené do 88 zemí světa.
Za účelem otevírání světa techniky mladým vznikla na sociální síti Facebook komunita #acorád, která si klade za cíl sdružovat zájemce o technické obory a být s nimi i do budoucna v kontaktu. Momentálně se program s youtubery i nálada v komunitě nese v duchu budovatelské hry Minecraft, kterou děti s oblibou hrají. ACO Industries chce dětem ukázat, že stejně tvůrčí, kreativní a úspěšní jako v Minecraftu mohou být i v reálném světě. Hashtag #acorád neznamená jen společnost ACO Industries, ale také slovo „akorát“ – tedy současný postoj mladých hledajících takovou práci, která jim umožní udržet rovnováhu mezi soukromým životem a prací.
„Je důležité, aby mladí lidé zůstali i v práci sami sebou, nemuseli jen napodobovat ostatní, mohli se věnovat svým snům a stát se spokojenějšími a šťastnějšími,“ říká Martina Cempírková, manažerka marketingové komunikace firmy ACO. Firma ACO Industries zaměstnává v kraji Vysočina téměř sedm set lidí. Touto kampaní reaguje na současný trend, kdy roste celosvětová poptávka po jejích produktech a tedy i poptávka po lidech, ale zároveň v regionu chybí pracovníci technického zaměření. Proto se firma chce podpořit vzdělávání mládeže v oborech technického směru, který může být cestou k dobře oceněné práci v mezinárodní společnosti (přes 90 procent výroby směřuje na export). Firma chce také nabídnout mladým pracovníkům možnost profesně se rozvíjet a vzdělávat.

Autor: Andrej Bančanský

Fotogalerie

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
17.06.2016 00:00



0 +
 

Hlavní zprávy