Jízdenka OneTicket je stále oblíbenější, letní prodeje oproti loňsku stouply o 75 procent

Prodej jednotné jízdenky na železnici OneTicket v létě stoupl.

uniweb weby

Mezi cestujícími si tato služba získává stále větší oblibu. Od spuštění projektu v prosinci 2020 si OneTicket do konce července 2022 koupilo téměř 2,7 milionu cestujících. Právě pro letní výlety a prázdninová putování je jednotná jízdenka ideálním partnerem, protože umožňuje přestupovat mezi vlaky různých dopravců.

„Loni bylo od počátku června do konce července prodáno 270 219 jízdenek OneTicket, letos to už bylo 473 175, tedy o sedmdesát pět procent více než ve stejném období loni,“ řekl Jan Paroubek, ředitel státního podniku CENDIS, který systém OneTicket provozuje. Dodal, že letos v červnu také poprvé padla hranice deseti tisíc prodaných jízdenek OneTicket za den. „Stalo se tak v pátek 17. června a prodalo se jich celkem 10 046.“

Zvýšení prodejů je vidět i na dalších číslech.

„První milion jízdenek OneTicket byl prodán za jedenáct měsíců, druhý za sedm. Teď jsme na prahu třetího milionu a při stávajícím tempu ho opět dosáhneme dříve,“ uvedl Paroubek.

Výhodou jednotné jízdenky OneTicket je, že cestující nemusí řešit, jakým spojem pojedou. Na své trase mohou nastoupit i přestoupit do vlaku kteréhokoliv ze třinácti dopravců zapojených do takzvaného Systému jednotného tarifu. Pokud zvolí některou ze síťových variant jízdenky, mohou s těmito dopravci cestovat bez omezení například sedm nebo třicet dní, což je na letní a prázdninové výletování jako stvořené.

Nákup je jednoduchý

Při putování po Česku za památkami či zábavou mohou lidé navíc využít i spolupráce s portálem kudyznudy.cz. Stačí si na něm vybrat cíl výletu a nechat si rovnou navrhnout ideální vlakové spojení do jeho blízkosti. Jízdenku OneTicket je možné koupit jednoduše z počítače či mobilu na webu oneticket.cz, v mobilní aplikaci OneTicket, odkaz naleznete i na portálu mapy.cz.

Lze ji pořídit také na pokladnách a ve vlacích všech zapojených dopravců. Ze statistik přitom vyplývá, že právě pokladen využívá k nákupu nejvíce cestujících, 51 procent. Prostřednictvím e-shopu či mobilní aplikace nakupuje 25 procent lidí, možnosti pořídit lístek u průvodčího využívá dvacet procent, zbytek připadá na jízdenkové automaty ve vlaku nebo ve stanicích.

Vše o OneTicket naleznete zde.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky


Hlavní zprávy