Už na začátku listopadu se vrátí provoz na silnici II/150 mezi Pavlíkovem a Leštinkou. Zatím však pouze v režimu obousměrného provozu řízeného semafory vždy v jednom jízdním pruhu, tak aby stavební firma mohla dokončit nezbytné práce. Ve stejném termínu zmizí omezení také na silnici II/129 v úseku Březina – Samšín, kde skončila rekonstrukce mostu s evidenčním číslem 129 – 003.
Na začátku listopadu bude otevřena nově vybudovaná přeložka silnice II/150 v úseku mezi obcemi Pavlíkov a Leštinka. Z důvodu výskytu skalního podloží, došlo ke zpoždění a provoz bude spuštěn obousměrně na semafory v jednom jízdním pruhu, aby stavební firma mohla dokončit potřebné úpravy. V rámci projektu došlo k nahrazení nevyhovující úzké silnice v lesním úseku a vybudování gabionových stěn. Celkové náklady projektu by měly dosáhnout 76 milionů korun. Předpokládaná výše dotace z Integrovaného regionálního operačního programu je 65 milionů korun.
Na začátku listopadu bude otevřen zrekonstruovaný most evidenční číslo 129 – 003 mezi obcemi Březina a Samšín. Došlo zde k rekonstrukci mostu a přilehlé komunikace. Byly ubourány parapety mostu a odbourány a odtěženy všechny konstrukční vrstvy až na horní povrch kamenné klenby. Dále byly provedeny nové poprsní zídky a křídla mostu. Rub kleneb byl zasypán mezerovitým betonem. Byla realizována nová železobetonová deska a římsy. Následně byly provedeny izolace a vozovkové vrstvy. Na mostu bylo osazeno zábradelní svodidlo. Spodní stavba byla zachována původní. Kolem přilehlé komunikace byly vybudovány gabiony. Celkové náklady projektu by měly dosáhnout 19 milionů korun. Předpokládaná výše dotace z Integrovaného regionálního operačního programu je 15 milionů korun.
Dále bude prováděno stažení spodní stavby pomocí nerezových kleštin, bude sanována spodní stavba.
Poznámka redakce: Zemní kabelové šachty Langmatz doporučujeme jako chytré řešení inženýrské výstavby ve městech.