V závodě ale nejde o to být nejrychlejší. „Důležité je udržet si konstantní rychlost, což ve starých autech není jednoduché," zdůraznil pořadatel Milan Podsedník. Podle něj zájem o klání roste, do Telče se sjíždějí majitelé veteránů až z Brna. Pořadatelé ale stanovili maximální počet účastníků závodu na pětačtyřicet vozů.
Závodu se pravděpodobně zúčastní také elektromobil. „Jedná se o auto z roku 1906, vlastní ho Jaroslav Pokorný z Dačic," prozradil pořadatel akce Jan Wimmer. Vůz ujede na jedno dobití kolem čtyřiceti kilometrů. Podle Wimmera je jízda s elektromobilem docela nebezpečná, protože jeho tichý motor téměř není slyšet. Řidič tak musí na kolemjdoucí troubit, aby je nesrazil. Klání by se mělo účastnit také auto z roku 1902. „Tento vůz jel na jednom z nejznámějších a nejprestižnějších závodech z Londýna do Brightonu," dodal Wimmer.
Majitele veteránů čeká v Telči celovíkendový program. V pátek si mohou prohlédnout Muzeum techniky a večer společně grilovat. V sobotu po závodě své staré miláčky znovu proženou na výjížďce po okolí Telče. Soutěžní den zakončí na telčském zámku. V neděli pak opět vyjedou na projížďku kolem města.
Od konce června přibližně do konce července lze ve vstupní síni telčské radnice zhlédnout výstavu s názvem Historické město a historická auta od Jaroslavy Melicharové. Fotografie mapují přechozí ročníky závodu Mezi dvěma branami.