Před závodem tým Michala Práška udělal velkou změnu ve značce pneumatik, po téměř pěti letech přešli od Pirelli ke značce Dunlop. "Čekalo nás hodně práce s nastavením motorky a seznámení se novými směsmi pneumatik. Během pátečních volných tréninku se nám vše podařilo výborně sladit a závěrečný trénink jsem vyhrál s časem 1.59.6," popisuje havlíčkobrodský závodník.
V sobotu následovala kvalifikace a závod. "Během kvalifikace jsme měli v plánu vyzkoušet i kvalifikační zadní pneu, která měla životnost tři kola. Snažil jsem si v závěru kvalifikace najít volný prostor na trati, abych mohl gumu využít na 100 %," říká Prášek, který nakonec v kvalifikaci dojel druhý.
Start do závodu se Práškovi povedl a do první zatáčky najížděl na prvním místě. "Během druhého kola mě předjel Wiczynski a nasadil hondě rychlé tempo kterému jsem stačil pouze já a třetí v pořadí Dario Horvat. Celý zbytek závodu jsem jezdil za Wiczynskim a hledal jeho slabiny. V závěru posledního kola jsem na něj zaútočil a závod jsem vyhrál," dodává Prášek.
Druhý závod byl ještě napínavější. Prášek opět dobře odstartoval, ale během prvního kola ho předjel Černý a Wiczynski. "Snažil jsem se jet těsně za nimi. V pátém kole Wiczynski padl na přední kolo a boj o vítězství se tak odehrával jen mezi mnou a Černým. Snažil jsem se sledovat jeho stopu v každé zatáčce, protože jel dobře a věděl jsem, že nebude snadné ho v závěru předjet. Pří nájezdu do posledního kola jsem zaútočil ve druhé a poslední zatáčce. Při prvním pokusu mě motorka nakopala na výjezdu a zpátky jsem se propadl na druhé místo. Jedinou šancí byla poslední zatáčka, do které jsem nalétl a Černého podjel," popisuje dramatický finiš Prášek, který cílem projel s náskokem 0.061 sekundy a tím si upevnil vedení v Alpsko-jadranském šampionátu o 29 bodů. Závěrečný závod ho čeká na konci srpna v chorvatské Rijece.