Zákazníci se tak po otevření mohou těšit například na 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, nový vzhled pekárny, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu, nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží. Budou zde také instalovány pokladny s velkým odkládacím prostorem a ergonomickým pracovním místem pro zaměstnance. Celý interiér pak sjednotí šedá barva, jež celé prostředí zklidní a umožní tak lépe vyniknout vystavenému zboží a orientačnímu systému v prodejně.
„Tímto remodelingem chceme našim zákazníkům i ve stávající prodejně poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie této budovy umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení,“ okomentovala remodeling prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Prodejna bude uzavřena od soboty 10. února do 25. března. Zákazníci si budou moci opět nakoupit v pondělí 26. března. Remodelingu se v nejbližších měsících dočkají zákazníci několika desítek prodejen Lidl po celé České republice.