Společnosti Procter & Gamble a Ahold finančně podpořily Nadační fond Petra Koukala a projekt STK pro chlapy, který chce zlepšit přístup mužů k péči o své zdraví. Celková hodnota podpory je 188 198,59 Kč.
Kampaň Petra Koukala probíhala také v supermarketech Vysočiny
„Jsem si jistý, že díky této podpoře přimějeme mnoho mužů pečovat více o své zdraví. Preventivní prohlídky dokážou včas odhalit závažné onemocnění a zachránit život. Sám vím, o čem mluvím. Proto bych rád poděkoval všem, kteří se do kampaně zapojili,“ vyjádřil dík badmintonista Petr Koukal, který před lety porazil rakovinu varlat.
„V P&G se zaměřujeme na zlepšování života v komunitách všude tam, kde působíme. Důraz klademe na vytváření útulného domova a zlepšení zdraví a hygieny. Proto jsme se rozhodili podpořit tento projekt a děkujeme všem, kteří se k této akci přidali,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.
„Podpora vzdělávání je důležitou součástí našich společensko-odpovědnostních aktivit. Máme proto radost, že jsme se spolu s našimi zákazníky v obchodech Albert mohli připojit k akci, která má smysl a přinesla skvělý výsledek. Děkujeme všem, kteří k tomu přispěli,“ uzavírá Barbora Vanko, manažerka komunikace společnosti Ahold.
Akce probíhala
od 25. května do 21. června, kdy z každého nákupu produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral-B a Old Spice v supermarketech a hypermarketech Albert mířila 2 % na Nadační fond Petra Koukala a projekt STK pro chlapy. Vybrané prostředky budou použity na edukační semináře, přednášky a na tisk informačních brožur
Manuál pro údržbu chlapa.
Více informací naleznete na www.stkprochlapy.cz.
Hana Pazderková
Autor: Hana Pazderková
Fotogalerie
Komentáře
Sdílet článek