„Informace bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky, tj. informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací. Zájemce o tuto službu odevzdá nejpozději do 15. března 2017 svému správci daně Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem,“ přiblížila Petra Petlachová, tisková mluvčí Generálního finančního ředitelství.
Podle jejích informací je služba určena výhradně pro poplatníky daně, kteří nemají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby, které nemají zřízenu datovou schránku. Poplatníkům, přihlášeným k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem, nebude zaslána složenka.
Ti, kteří se zapojí, získají pro placení daně z nemovitých věcí do své e-mailové schránky. Když zapomenou zaplatit daň z nemovitých věcí, správce daně jim zašle upozornění na e-mail. Budou moci zaplatit daň z nemovitých věcí pomocí QR kódu v pohodlí domova.
Podrobné informace o službě.
Komentáře
Sdílet článek