Praktické tipy, jak v rámci marketingových aktivit používat CRM

České hospodářství mělo začátkem roku dobře našlápnuto, ale válka na Ukrajině učinila solidnímu startu útlum. Dopady konfliktu se sice teprve projeví, ovšem už teď je jasné, že se mnohé firmy budou muset o zákazníky poprat. A protože se moderní bitvy odehrávají v online světě, připravili jsme pro vás několik tipů, jak efektivně využívat CRM systém.

uniweb weby

Tvorba přesně zacílených kampaní

Základem každého CRM systému je databáze s informacemi o zákaznících. Tím však soubor funkcí teprve začíná. Když důležitá data zpracuje umělá inteligence a napasuje je do marketingového modulu, jehož součástí je intuitivní správce e-mailingových kampaní, máte napůl vyhráno. Budete-li ho využívat pravidelně, výsledky se zaručeně dostaví.

Skvěle funguje například populární český Outlook CRM eWay-CRM – marketingový modul vykazuje značnou míru automatizace, a tím komunikaci s cílovou skupinou výrazně zjednodušuje. Velmi praktický je automatický převod jména do pátého pádu či rozpoznávání pohlaví. A mimo ho můžete používat i jako software pro řízení projektů, což se bude při realizaci kampaní hodit.


Generování leadů

Lead není nic jiného než obchodní kontakt. A každý takový kontakt může mít cenu zlata. Generování leadů není náročná činnost – můžete využívat chatboty, kontaktní formuláře, zmíněný e-mailing, ale třeba i uzamčený obsah, který odemknete výměnou za e-mail.

Samozřejmě nestačí leady generovat. Prospěch z nich budete mít pouze v případě, že je dokážete náležitě využít. S pomocí CRM systému veškerá data vytřídíte a vylepšíte zacílení.

Integrace dat z aplikací třetích stran

Pravděpodobně v rámci svých marketingových aktivit používáte různé aplikace, které sbírají data. Pokud jste zvolili kvalitní CRM, neměl by být problém s jejich propojením. Budete mít díky tomu pod drobnohledem ještě více informací, a navíc díky zjednodušené správě ušetříte spoustu času.

Bohaté možnosti integrace s aplikacemi třetích stran nabízí i výše uvedený eWay-CRM. Propojíte ho například s produkty Microsoft Office, ekonomickým systémem Pohoda, webu na WordPressu či oblíbený nástrojem Leady.

Komerční sdělení. Zdroj foto a text: inzerent

Autor: REGIONVYSOCINA.CZ Článek může obsahovat komerční sdělení.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Hlavní zprávy