Wellness na Vysočině: Relaxace, kultura a krása přírody lákají turisty

Vysočina plánuje podporu turistického ruchu v roce 2024 zaměřením na nečekané wellness, aktivní dovolenou, odpočinek a regionální produkty. Destinační agentura Vysočina Tourism navrhuje balíčky pro vícedenní pobyty a vzdělávání partnerů v oblasti umělé inteligence. Filmový management má zvýšit ekonomický dopad turismu na krajinu.

uniweb weby

Představitelé Kraje Vysočina se v nedávné době setkali s ředitelkou agentury CzechTourism Veronikou Janečkovou, aby představili plán národních aktivit na podporu turistického ruchu v regionu. Hlavním tématem pro rok 2024 je nečekané wellness, aktivní dovolená a odpočinek, díky kterým má Česká republika vypadat jako jedny velké lázně s relaxací v kombinaci s krásnou přírodou a kulturním bohatstvím.

Konference, která se zaměřila především na komerční subjekty ovlivňující kvalitu a rozmanitost turistické nabídky v regionu, přinesla celou řadu zajímavých informací a představení regionálních produktů. Jedním z priorit v propagaci regionu je podpora regionální potravy. „Držitelem celokrajské značky Vysočina regionální produkt je téměř 60 výrobků s prokázaným původem na Vysočině. Dalších 30 výborných potravinářských výrobků je aktuálně nositelem ocenění Regionální potravina Vysočiny. Jejich široká nabídka může být vhodným doplňkem, nebo i cílem turistů na Vysočině a nástrojem dalšího posílení značky Vysočina“ uvedl radní Kraje Vysočina pro oblast lesního a vodního hospodářství, zemědělství a životního prostředí Pavel Hájek.

Inspirativní příběhy o udržitelnosti představili majitelé Resortu sv. Kateřina, Just Jimramov nebo Fabrika Humpolec. Zdeňka Nosková ze Svazu venkovské turistiky zdůraznila potenciál venkovského prostoru vhodně kombinovaného s rozumným ubytovacím standardem.

Hejtman Kraje Vysočina Vítězslav Schrek zmínil zájem o propojení destinačních agentur se zahraničními partnery, kteří oceňují zejména památky a kvalitní sportovní zázemí regionu. Vysočina Tourism pak v loňském roce zaujala svými novými kampaněmi Vychutnejte Vysočinu a Venkov na Vysočině.

V roce 2024 má Vysočina ambici být pro návštěvníky dostupná, turisticky udržitelná, chce nabídnout balíčky, které ušetří čas při plánování několikadenních pobytů. Jako výzvu vidí tým Vysočina Tourism orientaci na vzdělávání partnerů při využívání umělé inteligence a rozvoj aktivity filmové kanceláře, která může být do budoucna velice zajímavým nástrojem pro zvýšení ekonomického dopadu turismu na region.

Se zvýšením návštěvnosti na Vysočině se region může stát zajímavější destinací pro turisty, kteří hledají odpočinek, aktivní dovolenou, kulturní památky a skvělé jídlo. Navíc díky plánovanému rozvoji filmového managementu se otevírají nové možnosti pro zvýšení ekonomického dopadu turismu na region. Vysočina tak svými aktivitami a inovacemi slibuje turistům nezapomenutelné zážitky a komfortní základnu pro objevování krás českého venkova.


Vizovické Trnkobraní 2024

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
so 27.01.2024 15:43



0 +
 
Hrady.cz - letní kulturní festival 2024

Hlavní zprávy

 

Vizovické Trnkobraní 2024