Tématem předposledního workshopu byla ochrana spotřebitele a reklama. „Děti byly motivovány příběhem na téma reklamace a při společné diskuzi proběhlo řešení příběhu, děti se dozvěděly délky záruční doby na určité druhy zboží a jak správně reklamaci podat,“ uvedla autorka projektu. „Na téma reklama byla dětem prostřednictvím webových stránek promítnuta reklama ze současnosti a poté reklamy z 80 let. Děti srovnávaly rozdíly v reklamách, dozvěděly se různé reklamní triky, na závěr hodiny tvořily vlastní reklamu,“ dodala Martina Holakovská.
Na závěrečný workshop projektu byly pro děti připraveny hry s prvky témat předešlých lekcí. V závěru workshopu děti dostali čokoládovou minci a malou brožurku, každý se svým jménem, ve které jsou shrnuty témata jednotlivých lekcí.
V rámci projektu se konalo deset workshopů, z toho devět se jich uskutečnilo pravidelně každé pondělí od 3. října do 28. listopadu, kdy jeden trval 60 minut. Lekce na sebe tématicky navazovaly. Bylo přihlášeno celkem devět dětí, které se do workshopů aktivně zapojovaly.
Workshopy byly doplněny Projektovým dnem finanční gramotnosti pro děti, který se konal 18. listopadu v Městské knihovně v Pelhřimově a zúčastnilo se ho 22 dětí. „V rámci jeho programu děti vytvořily úžasnou linii historie vývoje peněz od první Keltské mince až po současné bankovky, práce je vystavena v České spořitelně, a. s., v Pelhřimově,“ doplnila Martina Holakovská.
Od září roku 2017 bude autorka projektu s workshopy pokračovat formou pravidelného zájmového kroužku, který se bude konat jednou týdně. O projekt projevila zájem Speciální škola v Pelhřimově a už s jeho autorkou domlouvají vhodné termíny workshopů.