A je docela jedno, zda prodáváte kvalitní hračky pro děti, nebo jste si zrovna založili živnost na stříhání psů. Reklama na Instagramu vám umožní zasáhnout co možná nejširší spektrum vašich potenciálních zákazníků.
Než přistoupíte k samotné reklamě, je nutné ujasnit si, co vlastně od reklamy očekáváte. Je totiž rozdíl v tom, zda chcete jen zvýšit povědomí o vašem produktu, nebo dosáhnout nějakého konkrétního cíle. V reklamě je každopádně důležité oslovit pro vás relevantní okruh uživatelů. Můžete cílit na základě lokality, demografických údajů nebo dle zájmů uživatelů. Reklama na Instagramu nabízí mnoho možností a čím přesněji zacílíte, tím lépe.
Volit můžete i mezi různými typy reklamy. Můžete využít klasickou fotku ve feedu, video reklamu, takzvanou karuselovou reklamu nebo reklamu ve stories. Záleží na vašem produktu, která reklama bude právě pro vás ta ideální. Je dobře známé, že například video dokáže více zaujmout uživatelovu pozornost, ale je časově a kreativně daleko náročnější jej vyrobit, aby mělo kýžený efekt. Pro ty, kdo nabízí více produktů podobného typu, se nejlépe hodí karuselová reklama. Jde o sérii několika po sobě následujících fotografií. Pokud je vaším produktem nejlepší káva, můžete například ve fotkách za sebou prezentovat různé druhy kávy, které nabízíte, nebo různé balíčky, které by mohly zákazníky zaujmout.
V posledních letech stále více roste popularita influencerů, se kterými je také možné uzavřít spolupráci a oni budou váš výrobek prezentovat na svých sociálních sítích. Tato reklama bývá velmi efektivní, ale je nutné velmi pečlivě zvolit influencera, kterému reklamu svěříte.
Zdroj obrázku: LookerStudio / Shutterstock.com